tisdag 10 februari 2009

MIN VEKA

FÖRST VAR JAG SJUK och sen blev jag sjuk min veka var inte så bra i börian sjuk sjuk sjuk
jag var sjuk en hel veka men min andra veka var bra pappa kom hem han hade
varit i sverige i 2 hela vekor först hemtade han mig från för skolan men han var jete tröt
efter alt resande sen blev det kvel och vi for och sova sen blev det morgon jag fik
vara hema från för skolan och sissela jag och pappa for och sima och jag lärde mig sima
det var min veka men
jag skal enu bereta hur det var när jag var sjuk . jag låg bara på sofan och mode ila och jag
hade ont i ögonen och jag hade huvud värk och jag så på masor av filmer men sen blev jag frisk
slut frisk

2 kommentarer:

  1. hej maya! nu tyckte jag det är dags att du får en kommentar, så jag skriver en härifrån! jag sitter i östra centrum och har just haft gruppen med barn som du känner. vi skulle fota och göra berättelser av bilderna, men så gick kameran sönder (viccis!), så vi började alla se ut som monster. därför skrev vi om monster istället. de blev också glada för din kommentar.

    hej, hej, leverpastej.

    SvaraRadera
  2. hej maya det är maya vem som hälst
    läser din blogg min veka var likadan som
    din jag siter i östra centrum helsningar maya

    SvaraRadera