fredag 2 januari 2009

nyår

HUR JAG HADE DET PÅ NY ÅR min Harry potter dagbok Tojag Med ttill Lovis och Idun vi Skulle såva Över Där PÅ nyår. VI fik 5 RETTERS midag Först ÅT vi tomat sopa sedan åt vi KÖT nam det vatas I munen när jag TENKÄR PÅ GODA gula det var en sitron eller mandarin MAMMA sejer nej det är en apelsin OCH då smakade jag den smaken smakade pärfekt BARA pärfekt ingenting anat sedan ÅT vi myky efterrett LOVIS och JAG var upe til klokan 2 PÅ natten sissela var vild och olydig vid 5 retters midagen plötsligt blevdet 2009 då fod PAPPA utt OCH sjutta RRRRRRRRAKETÄR LOVIS trode att detvar rymd rrrrrrrrraketär lovis är 2½år dagen efter nyår jag vaknade av att jag var ensamm MEN DÅ omm malin ner från trapan jag gnugade mig iögonen jojo minsan det var MALIN lovis var där upe det blev dag ochfesten fort satte isamma sekund hade idun kletrat up på bastu reket för att klepå sej blöjan sjelv men isista sekund föl idun BÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖL BÖLADE HON MEN HN BLEV INTE LEDSEN NÅ MER
prut prut idun blev glad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar