söndag 11 januari 2009

när jag var med eva-li

på väg till hellsing fors fik jag veta att
jag skule fara på fredagen till eva-li och sova övär
1 nat de jik dagar och
då kom fredan jag for till eva-li och hos eva-li
for vi och sova vi eva-li och då to vi
de här fotot och monga fler sedan kom
mamma och sissela men
dom sa att jag fik sova övär 1natt till . jag for
och sova ijen hos eva-li men
vi kunde iket sova för vi pratta
om wc sakär men då skule jag hem men
eva-li och edvyn blev bjudna på moka rutor
så vi fik leka endå

4 kommentarer:

  1. Vad härligt att du har fått sova över hos Eva-Li! Nu är du verkligen stor. Kram av faster Fia

    SvaraRadera
  2. Kul att ha en riktig kompis att sova över hos! De borde alla få ha tycker jag.
    Kram från Kitchi

    SvaraRadera
  3. Att sova över hos en kompis är jättekul! Tänk vad tur att du fick sova två nätter och inte bara en. Hälsar Malin

    SvaraRadera
  4. Det låter som om du skulle haft riktigt kul hos Eva-Li! Vad fin pyjamas du har. Bra att du tycker om den. Kram från moffa och Sara.

    SvaraRadera